Παναγιώτης Βλαχοδήμος: «Θέλω να φύγω από τον Ολυμπιακό»


Την δυσαρέσκειά του απέναντι στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Παναγιώτης Βλαχοδήμος στο Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΘΝΗ. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, ο 24χρονος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού (ως δανεικός στην Νιμ Ολυμπίκ) θεωρεί τον Ολυμπιακό ως την χειρότερη επιλογή στην ζωή του. Μας αναλύει την σταδιοδρομία του στον Ολυμπιακό καθώς και την επιλογή του να μετακινηθεί στην Πειραιώτικη ομάδα.

Η μεταγραφή στον Ολυμπιακό…

«Είχα μεγάλη αισιοδοξία για το μέλλον μου όταν μου ήρθε πρόταση από τον Ολυμπιακό», ανάφερε αρχικά, ο Παναγιώτης Βλαχοδήμος, και συνέχισε εξηγώντας για την επιλογή του να μεταγραφεί τον Ολυμπιακό, «Κακά τα ψέματα, ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που εδώ και χρόνια αγωνίζεται στον θεσμό του UEFA Champions League. Αγωνίζεται με μεγάλα σωματεία της Ευρώπης, όπως η Μπάγερν Μονάχου για παράδειγμα, και πίστεψα πως θα μου δωθεί η ευκαιρία να αναδειχθώ στα Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, όπως η La Liga ή Premier League».

Η «θυτεία» του στον Ολυμπιακό…

«Δεν ήταν όπως τα περίμενα, τελικά. Έπαιζα… στον πάγκο. Καμιά φορά με έδιναν χρόνο συμμετοχής στο Κύπελλο Ελλάδος όταν ο Ολυμπιακός αγωνιζόταν με πιο μικρές ομάδες ή με έδιναν χρόνο συμμετοχής όταν η ομάδα είχε πάρει ήδη το πρωτάθλημα. Όταν ήμουν στην Ξάνθη μου δινόταν περισσότερη ευκαιρία για ποδόσφαιρο. Στον Ολυμπιακό έπαιξα το πολύ ένα εξάμηνο. Κακά τα ψέματα, μου έδωσαν τελικά να χρόνο συμμετοχής δανίζοντάς με σε άλλες ελληνικές ή ξένες ομάδες που στην ουσία δεν έπιασαν τόπο γιατί δεν πήρα τις συμμετοχές που θα ήθελα, ακόμα και σε μερικές από αυτές τις ομάδες», και συνεχίζει συμπερασματικά το αποτέλεσμα που βγήκε τελικά από όλη αυτή τη διαδικασία, «Γενικότερα, δεν αγωνίστικα ποτέ με την φανέλα του Ολυμπιακού, ας μην πήγαινα ποτέ εκεί! Θα μπορούσα να μεταγραφώ απευθείας στον Πλατανιά ή τον Εργοτέλη, τουλάχιστον θα μου δινόταν περισσότερος χρόνος συμμετοχής, ειδικά στον Πλατανιά που πέτυχα τα περισσότερα γκολο σε 14 συμμετοχές μέσα σε ένα εξάμηνο(εικ. 1)».

Η εικόνα του για τον Ολυμπιακό…

«Φυσικά και είμαι απογοητευμένος και θέλω να φύγω πια. Είπα μεγάλα λόγια πριν την μεταγραφή μου στην Πειραιώτικη ομάδα (Παράθεμα 1) και αυτό το μετάνιωσα πικρά. Ο Ολυμπιακός δεν μου προσέφερε απολύτως τίποτα παρά μόνο χρήματα που κι αυτά δεν ήταν αρκετά. Όποιοι είναι να παίξουν θα παίξουν, οι υπόλοιποι απλά υπάρχουν και συνήθως δίνονται δανικοί σε άλλες ομάδες».

Για τον Παναθηναϊκό…

«Ο Παναθηναϊκός είναι ένας επίσης μεγάλος σύλλογος. Αδικείται στην κατάσταση την οποία βρίσκεται αυτήν την στιγμή. Εδώ και χρόνια, αυτό το σωματείο δίνει την ευκαιρία στην ανάδειξη νέων ταλέντων χωρίς να τους δίνει δανικούς σε μικρότερες ομάδες. Πιστεύω πως στον Παναθηναϊκό θα μου δωθεί χρόνος συμμετοχής! Υπόσχομαι πως θα δώσω το 101% και να το αποδείξω μέσα στο γήπεδο με γκολ και θέαμα αυτό, ελπίζω να πάρω θέση βασικού στην ομάδα».

 

 

 

Παράθεμα 1

Είμαι ευτυχισμένος που θα παίζω στην μεγαλύτερη Ελληνική ομάδα. Είναι για εμένα τεράστια τιμή και ελπίζω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη των ανθρώπων του Ολυμπιακού με καλές εμφανίσεις και γκολ μέσα στο γήπεδο. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω τίποτα καλύτερο από το να φοράω την ερυθρόλευκη φανέλα!

 

ΠΑΒΛΑ 1

Εικόνα 1

Τα στατιστικά στοιχεία από την wikipedia

Σχολιάστε (+Ανώνυμα)